۴ پاسخ

نه زوده منم بی بی هاله داشت ۷روز مونده به موعد آزمایش دادم منفی بود

ایشالله که بارداری به حق حضرت معصومه

سلام عزیزم فک کنم بتا نشون میده تیتر میندازه به نظرم صبر کن

نه بابا … صب کن منم ۸ روز مونده … باید اا روز پریود صبر کنیم

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلی کوچولو مامان تودلی کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری