بستگی داره لقاح کی بوده باشه و تخمک گذاریتون کی بوده باشه.و اینکه دوره شما چندروزه باشه.
منم دو روز مونده ب موعد نشون داد
من ۱روز تاخیر نشون داد
دکتر به من گفته روز قبلش برم ازمایش. البته ای یو ای کردم
من سه روز بعدش رفتم مثبت بود
من روز قبلش رفتم مثبت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.