۱۷ پاسخ

۸تا۱۰ سیکل دکتر ب من گفت

نهم پریودی

روز نهم پریودی

مشکل داره زمان تخمک گذاریته ،قبول نمیکنن، باید بمونی تا سیکل بعدی ،

من ۵ روز بعد از پاکیم میرم موردی نداره ؟؟؟؟

من دو روز بعد پاکیم رفتم
دردش هم لحظه ای بود گرفتگیش بیشتر از درد پریود بود . ولی خب خداروشکر زود تموم شد . لوله هام باز بود و مشکلی نبود
بیمه تکمیلی داشتم که فقط پول وسایل و دارو و اینا شد ۴۰۰

نه من که دکترم گفت اقدام کن بعدش

هر چی دیر تر بری درد پیشتری داری دکترم می‌گفت البته دردی نداره همینجوری میگن

قیمت چنده عکس رنگی رحم

من روز ۱۰ سیکلم رفتم

روز۹ام

به من روز دهم سیکل نوبت دادن

روز هشتم پریود باید بری

روزای ۸،۹،۱۰پریودی باید بری

تموم شد فرداش
اصلا هم درد نداشت
قبلش ۲ تا شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ گذاشتم

پریودی ک تموم میشه باید بری

یکی دو روز

سوال های مرتبط