من هرازگاهی یع نبض حس میکنم ولی از بالای نافم ایا بچس

۳ پاسخ

هفته تو بچه بین نافو مثانه هستش
۲۰ هفته بچه میرسه ناف

نه من کلا نبض داره جای نافم از خیلی وقت قبل این همون ضربان قلب خودمونه از بس محکم شده اینجوریه بچه هنوز تو هفته ما بالای ناف نیست

منم چند وقته کنار نافم نبض احساس میکنم. دیشب بالای معدم بود. مامانم میگه بچس

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری