بیمارستان تندیس جردن رسیدگیشون چطوره

۳ پاسخ

مامان جان خدا نینیتو حفظ کنه ،تبریک میگم بهت.
برای زایمان رفتی تندیس؟ خوب بود بیمارستان و پرسنل؟

عزیزم خبر داری هزینه سزارین چقدره اونجا؟
بیمه ایران قرارداد دارن؟

من که خودم نرفتم اما از دوستان رفتن و به شدت ناراضی بودن

سوال های مرتبط