مامانا بیاین حدس بزنین نی نیم دختره یا پسر❤️😅

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم نسرین اسدی کارش خوبه؟چقدر هزینش شد؟و اینکه برات توضیحم میداد در حین سونو خیلی مهمه قشنگم لطفا اگه دیدی جواب بده

من یه بار تو هفته 32رفتم دکتر نسرین اسدی ، خبلی دکتر با اخلاق و با حوصله و کار بلد بود ، دکتر نسرین فوق تخصص رادیو لوژی داره ، صد درصد بهترینه

به نظر دختر میاد

دکتر خودش حدس نزد؟

دختره😍

کجا انجام دادی عزیزم پیش کدوم دکتر

پسر.

دخترررر

دخمل.

دختره عزیزم

دختر ❤️

دختره😍🥰

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان ملورین ونینی مامان ملورین ونینی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان احسان و دخملی مامان احسان و دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی