جای واکسن بچم اینجوری شده. باید ببرم دکتر؟؟

تصویر
۴ پاسخ

نه طبیعیه خودش خوب میشه مال بچه منم اونطور شده

حمام ک بردیش فشار بده همه چرکش در میاد تهشم یه کم خون آبه در میاد دیگ صاف میشه من مال پسرمو اینجوری کردم حتما تخلیه اش کن وگرنه سفت میشه کهنه میشه

اووووف چرا کمپرس آب گرم و سرد نداشتی این اون مواد تو دستش آب نشده جمع شده

نه طبیعی واسع پسر من هنوزم خوب نشده هی آبسه میکنه میترکه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین 🩵 مامان امیرحسین 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی