خانما کیا قرص استرادیول مصرف کردن؟؟؟

۳ پاسخ

من..ا میلیگرمی ..دوتا میخوردم
۲ میلی کمیابه پیدا نمیشع
برا ضخامت رحم

من استفاده کردم

من..

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ویکم بارداری