بیمارستان اردیبهشت بهتره یا کوثر؟ برای سزارین

۸ پاسخ

منم اردیبهشت با دکتر هادی باقری بودم
اگر هزار بارم برگردم عقب باز بیمارستان و دکترم همونه

اردیبهشت میگن الکی بچه بستری میکنن

من دوتا زایمانم سزارین شدم بیمارستان اردیبهشت واقعا راضی بودم

اردیبهشت

من کوثر بودم با دکتر رفیعی خوببود

من سزارین اردیبهشت بودم عالللللی بود
بعضیا الکی میگفتن بچه رو میبرن ان ای سیو که پول بیشتر بگیرن ، اما پسر من با اینکه ۳۷ هفته به دنیا اومد ان ای سیو نرفت خداروشکر

بستگی به دکترت داره، من سزارین کوثر بودم راضی بودم

هردوتاش خوبه
مهم دکترت هست
بیمارستان کوثر من عمل بینی انجام دادم اتاق وی آی پی گرفتم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط