۷ پاسخ

چ سوال خوبی🤤

۱۵۰۰ بود🥲
صدکشم حیلی پایین

برا من ۳۲هفته رفتم
ولی نمبدونم چرا زده وزن ۱۷۰۰رو‌صدک ۱۳
این ۱۳رو‌نمیفهمم…

صدک ۹۰
وزن دو کیلو و ۶۰۰ بود
عکس تو تایپک هست

من۱۹۰۰ بنظرتون کمه؟
بنظر خودم ک خوبه یرا۳۲ هفته و دکتر سونوگرافی بم گف کمه صدکش هم۴۰ بود

۲کیلو بود

33هفته 2600

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی