۶ پاسخ

منم همین جوریه بچه اولم دوروز اول با قاشق بهش میدادم از بیمارستان که اومدم کار کردم باهاش خوب شد الان باز همین جوریه فک میکنم درست شه

بچه بمکه درست میشه من اصن نداشتم کلن نوک سینه 😂

منم همینجوریه تازه ممه هام خیلی کوچیکم نوکشم انقد کوچیکه عین جوشه

بچه بمکه چند روز درست میشه

منم کوچیک و داخل رفته بود همش ترس داشتم اما بچه شروع کرد همونو با سختی گرفت درست شد

رابط سینه بگیر

سوال های مرتبط