۸ پاسخ

بسلامتی بغلش بگیری

خوشبحالت دعاکن براماهم زودبگذره

خداروشکر چ حس قشنگي بسلامتي فارق شي گلم

سر زایمانت برای هممون دعا کن عزیزم
انشالا که هممون بسلامتی زایمان کنیم و بچمونو بغل بگیریم
توروخدا خیلی واسم دعاکن انقباض دارم،میترسم زایمان زودرس داشته باشم
دعا کن برام خوب بشه مشکلم و بچم سروقتش بدنیا بیاد🥺

بسلامتی بچتو بغل بگیری عزیزم❤

چ حس خوبی😍انشالا بسلامتی بیاد برای ماهم دعا کن

بسلامتی 😍

زايمانت سزارينه؟؟

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد