آره من یک ونیم بودم بر حسب سن هس
اره عزیزم من ۲۰ سالمه ۲ و نیمه
یک روی مرزه باید هر چی سریعتر اقدام کنید
تعداد روز و ماه باید براتون مهم باشه
من روی یک بودم توجه نکردم تو یک سال خیلی خیلی افت کرد ولی زود اقدام کردم
من ۳۵ ذخیره ۳/۵
من ۳۵ سال
۰/۵
اولین اقدام باردار شدم سقط شد
الانم دومین اقداممه تاخیر دارم هنوز تست ندادم
نگران نباش بسپار دست خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.