خانوما ذخیره تخمدان یک...توسن ۳۵سالگی اوکیه؟؟؟

۵ پاسخ

آره من یک ونیم بودم بر حسب سن هس

اره عزیزم من ۲۰ سالمه ۲ و نیمه

یک روی مرزه باید هر چی سریعتر اقدام کنید
تعداد روز و ماه باید براتون مهم باشه
من روی یک بودم توجه نکردم تو یک سال خیلی خیلی افت کرد ولی زود اقدام کردم

من ۳۵ ذخیره ۳/۵

من ۳۵ سال
۰/۵
اولین اقدام باردار شدم سقط شد
الانم دومین اقداممه تاخیر دارم هنوز تست ندادم
نگران نباش بسپار دست خدا

سوال های مرتبط

خدایاشکرت خدایاشکرت قصد بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار قصد بارداری