اینم ست بیمارستانی پسرکم

تصویر
۱۳ پاسخ

اینم ازدخمل من برای برگشت به خونه میپوشونمش
از رنگای صورتی وایناخوشم نمیومد نود گرفتم

تصویر

خوداااا🥺 سایز چنده؟ کجا گرفتی؟ چند؟

مبارکش باشه این ست چند گرفتی؟؟؟

نمیدونم چرا حس میکنم بزرگه سایزش

مبارکه. بهم مشاوره بدید؟ من ست بیمارستان سرهمی بگیرم یا بلوز شلوار ؟

وییییییی ننه. چقدر قشنگه 😍😍😍

مبارک بااااشههه😍😍😍ب سلامتی و دل خووووش

چه نمکیهههه،😍

ای خدا چه نازه انشالله به سلامتی و دل خوش تنش کنی

این گوگولیا بدنیا بیان تو عشقشون غرق بشیم ب چیز دیگه فک نکنیم

خدایا خیلی نمکه

اخی عزیزم مبارکش باشه

وووییی مبارکهه قشنگههه🥹🩵

سوال های مرتبط

مامان ریان👼🍼🧿 مامان ریان👼🍼🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان ویانا مامان ویانا ۲ ماهگی
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مایا👼🏻 مامان مایا👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی