دوستان این سونو چطوره

تصویر
۸ پاسخ

نسبت به 8 سیکل وقرص که داری میخوری بازم کمه روزی چندتا میخوری؟من روزی 2 تا داده بود روز 8 سیکل 10 بود

آندومترت کمه ینی ضخامت رحمت

خدایا شکرت من تنبلی تخمدان داشتم امروز سونو شدم گف تنبلی نداری خدایا شکرت

ضخامت آندومتر خیلی کمه مال من ۶بود گفت کمه مال تو که ۳

فقد موقع ک داشت سونو می‌کرد گف اندازه فولیکول هات خوبه

چند سیکلت رفتی عزیزم 🩵

عزیزم خوبه
فقط ضخامت اندومتر از حد طبیعی کم تره

خوبه چرا اندازه فولیکول ننوشته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
marjan marjan قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا قصد بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری
مامان الای جانم مامان الای جانم ۵ سالگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری