خانوما این سونو فولیکول چطوره؟؟؟؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

همه چی خوبه اگه آمپول آزاد سازی نزدی تا یک هفته وقت داری ۱۷ آزاد شه برای ۲۱ هم فردا روز طلاییه یعنی حتما پس فردا داشته باش اگه فرداش نداشتی یا دیگه برای این فولیکول نهایتا تا پنجشنبه شب وقت داری ولی کلا برای اینکه خیالت راحت شه تا یک هفته یک شب در میون داشته باش و اینکه معمولا یکی تخمدان کم کار تره نگران نباش

همه چیت عالیه ماشاالله تنبلی هم نداری اقدام داشته باش با خیال راحت و بدون استرس

عالیه اقدام داشته کن

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
درانتظار درانتظار قصد بارداری