سلام خانوما فولیکول هام چطوره ؟

تصویر
۹ پاسخ

سلام عزیزم با همین فولیکول باردار شدی؟؟

چه روزی از سیکلت رفتی سونو

عزیزم خیلی کوچیکه حداقل باید۱۸ تا ۲۱ باشه برای بارداری سالم

۲۲ و ۱۴ خوبه

فقط یکیش ویتامین دی و فولیک اسید بنظرم دکتر عوض کن

بزرگتر میشه هنوز فرصت هس من ۱۱ سیکل ۱۵ بود دکترم گفت خوبه بزرگتر میشه آمپول آزادسازی داد دیروز زدم دیگه امید به خدا توم‌ناامید نباش عزیزم

تنبلی تخمدان. تخمدان راست یه فولیکول14 داری

سلام چند سیکل سنو دادی

خوب نیس تنبلی هم داری

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری