اقتصادی بگیری زیر ۵۰
واسه من بدون تخت و کمد و رورئک همه چیش شد ۳۵ تومن همه چیا کریر و کالسکه ....
من برای خودم موارد ضروری جمع زدم بدون کریر و روروئک تخت و اینا شد 30
با تختو کالسکه میشد ۵۵
نهذعزیزم من برا دوقلو رفتم جمع زد بدون تحت و کالسکه و کریر شد ۲۰تومن کامل
بستگی داره چیا بخوای بگیری، فقط وسایل ضروری یا سیسمونی کامل، به برند و اینا هم خیلی بستگی داره ایرانی بخوای با قیمت مناسب میتونی خرید کنی خارجی باشع که قیمتا نجومی
عزیزم از ۳۰ تومن به بالا باید در نظر بگیری
من بدون سرویس چوب شد 100 با سرویس چوب 170
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.