۶ پاسخ

هیچی من همیشه میدم

هیچی بده اب ماهیچه که خیلیم مقویه

هیچی چی میخواد بشه خیلی هم خوبه و مفید

میخوره

خیلی هم خوبه

هیچی مفیدم هست بده

سوال های مرتبط

مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی