۶ پاسخ

میگن شیرخشکای حالا چیزی قاطیش میکنن مثلا آپتامیل گفتن یه موادی قاطیش کرده بودن که اگه بجه بخوره مزیض بشه خدایی نکرده نوشته آپتامیل نخرین به هیچ عنوان، والا جرات نمیکنی چیزی بخری برای بچه ها اعتماد نیومده

من پسرم پریروز خریدم بو نداره عادیه
طعمشم همونه

بیومیل ای ار بگیر

ای بابا خیلی مواظب باش حتما به داروخونه بگو عزیزم

مادران نمونه برای سفارش انواع سویق سرلاک فرنی حریره سه شیره کاملا سالم و اورگانیک✅
به روبیکا پیام بدهید:
@nini_paz404

دادی به بچه ات؟ به نظرام ببرم به داروخانه بگو

سوال های مرتبط