دوستان قیمت پوشک واقعارفت بالاامروزرفتم بگیرم ۶۸۰

۸ پاسخ

و اینکه از پوشک بارلی استفاده کن تعدادش زیاده و ب صرف هست مثلا شماره چهار بارلی ۴۰تا پوشک داره

مامان شایان پوشک دایمی بگیر
واقعا خوبه من خریدم دخترمو شبا با همون پوشک دایمی پوشک میکنم صبح هم ک پا میشه میشورمش مندازم آفتاب حداقل در روز ی دوتا پوشک کمتر استفاده میشه تو باسلام بزن پوشک دایمی برات میاره سایز بچت سفارش بده

بله متاسفانه منم امروز رفتم بخرم دیگه گرون شده

چ مارکی گرفتی چن تایی؟

یا خدا خودت کمکمون کن

از افق کوروش مارک دیگه بگیر

بله
باید بگردی جنس قدیم پیدا کنی اونا ارزونن

اره والا من دوشنبه چهار بسته خریدم گفتم باز یه ماه بره😂😂

سوال های مرتبط

مامان دونه برف مامان دونه برف ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۵ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه&امیررضا مامان فاطمه&امیررضا ۱ سالگی