۱۱ پاسخ

هی بابا همه چی گرون شده. من که مجبورم کهنه بزارم خدا هیچ مادری رو شرمنده خوراک و پوشاک بچه ش نکنه

مملکت خب بی صاحابه

بله عزیزم من گرفتم ۶۷۵گفت جدیدامون۷۹۰بعدشم تا ماه بعد ۹۰۰اینا میشه

من بسته 10تایی مای بی بی گرفتم 670😒😒😒

بله من ۶۹۵ میگرفتم گفت سری جدید بیاد ۸۵۰ هست 🙂

اره منم دیروز رفتم بگیرم گفت قیمت قبل دارم جدید۸۵۰

من دیروز مای بی بی سایز ۴گرفتم ۶۷۰

ادم در ماه سه بسته مای بی بی بخره میشه ۲۵۰۰
ماهی یه دفعه ادم فرشو بده بشوره به صرفه تره تا مای بیبی بگیره والا

من دیشب گرفتم همون بود مولفیکس ۶۵۰

واااقعا؟؟؟ وای خدای من 😔

چه مارکی ؟ ای بابا

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان آوا جون مامان آوا جون ۱ سالگی
مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی