۴ پاسخ

برا منم زیاد سکسکه میکنه

هر چیزیو زنگ بزن از دکتر بپرس شرایط باردتری فرق میکنه

مامان فاطمه و هادی، میشه لطفا بهم درخواست بدید تا فالوتون کنم؟ اخه سقف درخواست های امروزم پر شده.

آره ماه های آخر بیشتر میشه بخاطر تشکیل ریه سکسکه میکنن

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی