۳ پاسخ

من دوماهه زایمان کردم.تاسرچهل روزخونریزی داشتم. بعداز چهل روز به مدت یک هفته بازخونریزی داشتم دکترم گفت احتمالا پریوده.سونوهم شدم کیست نداشتم.بهم مفنامیک دادوقرص لاینسترنول.این قرص رو ۲۰ روزمصرف کردم سرساعت وسرهمون۲۰روزباز پریودشدم به مدت شش روز.بقیه قرص روکه هشت دونه مونده بودنخوردم.دیروزتازه تموم شده بودخونریزیم الان امروز میبینم بازپریود شدم.چرااینجوره ایا بخاطر قطع کردن قرص لاینسترنوله؟

مرده شورش روببره منم همینطور

ن برای هر فرد فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی