۳ سالگی آمادگی داشت منم همون موقع گرفتم یکیار هم فرش نجس نکرد، قبل ۳ سالگی چندبار امتحان کردم آمادگی نداشت
پسر من ی چند روز دیگه ۳سالش میشه با اینکه هر ی ساعت میبرمش ولی خودش نمیگه و اگه یخورده دیر بردمش توی پوشکش جیش میکنه...!!!!!
بهترین سن بالای ۲ سال و قبل از ۴ ساله
من از مشاور پرسیدم چون پسرم هنوز کامل جمله نمیگع گفتن نگیرمش فعلا ۲ سال و ۲ماهش
بستگی ب بچه و آمادگی بچه داره .من پسرم ۲سالش بود دیگه خودش پوشکش و در میآورد .دخترم ۲و ۶ماهش بود آمادگی داشت و از پوشک گرفتمش .خیلی ها سه سالگی آماده میشن
ازشیرکه بگیری دفعات ادرارش کمه ولی شیر بخوره باید ربع ساعتی یکبارببری دسشویی پسرمنم همزمان هم ازشیرگرفتم هم ازپوشک ..شیرکه نمیخوردیکساعت به یکساعت جیشش میگرفت
دوسال ویکماهشه
پسرمن الان دوهفته میشه ازپوشک گرفتم
من هنوز نگرفتم گذاشتم هروقت خودش امادگی داشت بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.