۴ پاسخ

من میخورم 2تاش

من فقط شربت ام جی میخورم

من شربت منیزیم میخورم

یروزایی ک معده ام سنگین هست فاموتیدین رو میخورم دکترمم گفت موردی نداره ضعیف هست

سوال های مرتبط