کسی هست اینجا بچش ویروس گرفته باشه

۲ پاسخ

اره دختر من گرفته تب داره

ازه سرماخوردگی چند وقت پیش چرا؟

سوال های مرتبط

مامان کایان و آنوشا مامان کایان و آنوشا ۱۵ ماهگی