۵ پاسخ

من از اول بارداری نمیدونم کی درست میشم

من بعد غذا فقط اسید معدم‌بالاستو میسوزنه همش آب میخورم 🤦🏻‍♀️

من رفتم دکتر فاموتیدین داد

من دوماه تمام درگیر نفخ شدید بودم

برا اسیدمعدت اگ اذیتی نون خشک واقعن جوابه

سوال های مرتبط