منم ۳۹ هفته تمام شد چرا دردم نمیگیره

۱۰ پاسخ

منم فردا طبق پریودی میشم ۴۰ و یک روز طبق ان تی فردا ۳۹ و یک روزم
اما فقط درد لگن و اونجام داره

ورزش و پله نوردی و پیاده روی داشتی؟

نه خواهرفقط پیاده روی

عزیزم تلاشی کردی؟ورزش ها گل مغربی ماساژ

ورزش انجام میدم ولی رابطه را نه

یکم راه برو ورزش کن اسکات بزن و کلا حموم زیاد برو رابطه داشته باشی خوبه

چ ربطی داره تا ۴۰دقیق وایسا بعضی ها هم ۴۱ هفته

هنوز تا۴۱هفته و چهار پنج روز وقت داری ، زعفران اینا نخور بزار سیر طبیعی رو سپری کنی، بچه رسیده خیلی بهتره بدنش مقاومتره ،فقط حواستون ب تکوناش باشه ضعیف شد برو هفته آخر حتما هرهفتهnstبذه ک انقباض پنهان داشتی بفهمن

منم همین فکرو میکردم از آخر 39هفته و چهار روز یهویی دردم گرف یهویی زاییدم😂

یه لیوان شربت زعفران غلیظ خوردم نمیدونستم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی