من چرا دردم نمیگیره😭😭😭

۱۱ پاسخ

میگیره وقتش نشده هنوز بعد بچت به سلامتی دنیا بیاد انقد نانازه چون کامل کامل به دنیا میاد مژه هاش بلند صورت خوشگل

دستت رو سر من مردم از استرس زایمان زودرس

ولی خب اینک بچه هر چقدر بمونه تو شکم بهتر رشد می‌کنه پسر من ۴۰هفته ۵روز دنیا امد هر کی میدید می‌گفت خیلی جا افتاده انگار ب نوزادان نمیخوره 😂

منم دردم نگرفت آخر آمپول فشار زدن

عزیزم ۴۰ هفته رو که پر کردی ۴۱ هفته شد حتما برو بیمارستان ک با آمپول فشار زایمان کنید دیگه اینقد زیاد بمونه هم خوب نیس ولی هنوز جاا داره نگران نباش
رابطه جنسی بدون جلوگیری زیاد داشته باش هرشب تقریبا بعدش تحرک زیاد پله زیاد شیاف گل مغربی استفاده کن اینا همش مؤثره دیگه

منم...

منممممممم دردم نمیگیره ۳۹ هفنه و ۴ روزمه😭😭😭😭😭

منم دردم نمیگیره🥲

من سه سانت ام دردم نمیگیره😂

معاینه تحریکی برو

وقتش بشه دردت میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان نها مامان نها ۷ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 ۳ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی