نینی دوست داره بمونه سال ۱۴۰۵به دنیا بیاد😂😂
میخواد این کارت ۲میلیونی بهش تعلق بگیره
من جات دردام شروع شده 😭😭😭
بهتر بذار نیمه اولی بشه فروردین به دنیا بیاد
منم همین طور فردا باید برم بیمارستان
منم فعلا دردی ندارم ولی دوست دارم بعدازعید زایمان کنم
منم دقیقا دلش نمیخاد بیاد انگار
مثل منننن انگار ن انگارررر
میخاد نیمه اولی بشه😂
اووه جا داری،من سزارینیم ولی بااااز اخرین روزی که گهواره نشون میداد و زایمان کردم،احتمالا شما بمونید برای بعد از ۵فروردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.