خانما من چرا دردم نمیگیره😐😑

تصویر
۱۰ پاسخ

نینی دوست داره بمونه سال ۱۴۰۵به دنیا بیاد😂😂

میخواد این کارت ۲میلیونی بهش تعلق بگیره

من جات دردام شروع شده 😭😭😭

بهتر بذار نیمه اولی بشه فروردین به دنیا بیاد

منم همین طور فردا باید برم بیمارستان

منم فعلا دردی ندارم ولی دوست دارم بعدازعید زایمان کنم

منم دقیقا دلش نمیخاد بیاد انگار

مثل منننن انگار ن انگارررر

میخاد نیمه اولی بشه😂

اووه جا داری،من سزارینیم ولی بااااز اخرین روزی که گهواره نشون میداد و زایمان کردم،احتمالا شما بمونید برای بعد از ۵فروردین

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان نها مامان نها ۷ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی