من چهل هفته وچهار روزمه گیر کردم چرا دردم نمیگیره

۵ پاسخ

شماهم برو بستری شو خطرناکه
من ماما همراهم نذاشت وگرنه امشب میرفتم بیمارستان

منم همچنان زایمان نکردم
ولی امروز رفتم معاینه گفت دوسانت شده
امشب هم کم و بیش درد دارم
فردا باید برم بستری بشم

بروپیش دکتر خطرناک هست بروتا زود بزایی

😂🫢
ان شالله بسلامتی و به زودی میزایی عزیزم

نرفتی بیمارستان . خطرناکه ها . برو آمپول فشار بزنن

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان هلیا وهایلین مامان هلیا وهایلین ۴ ماهگی