سلام کسی قرص اوابوست مصرف کرده که بارداربشه

۴ پاسخ

آره من ، نگران نباش عزیزم ان شاالله نتیجه میگیری

اوابوست کیفیت تخمک و بالا می‌بره ،،بنظرم خیلی خوبه ،من نزدیک ۶ ماهه دارم استفاده میکنم ،دوماهه تو اقدامم

اره من مصرف کردم ولی سقط شد

دارم مصرف میکنم پنج روز دیگه موعدمه دیگه ببینم خدا چی میخاد

سوال های مرتبط

مامان Farhan مامان Farhan هفته سی‌ونهم بارداری
خدایا به امید تو🩵💛 خدایا به امید تو🩵💛 قصد بارداری