پتو دخترمون چطوره ؟ 🌱🌱🌱🌱🌻😁 بافتم براشون👧🏻🎀

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی نازه

چت خوشگل شده😍
من برای پسرم خردلی بافتم

مرسی هانیه جون واقعا قشنگه راضیم ازت 😁😁💚

چه قشنگ🥺

خیلی قشنگه بسلامتی روش بندازی بافتش چیه؟؟؟

چجوری بافتی

خیلی خوشگله مبارک باشه عزیزمم

چقدر نرمولیهههه

چ نوع بافتنتی. هست بزنم گوگل

عالیه

اسم نخ کامواچیه

زیباست 😁

خیلی قشنگه مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان دنیز 🌱 مامان دنیز 🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز 🌱 مامان دنیز 🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد