سلام بچه ها ۴ روز مونده به پریودیم تست کردم این شد ینی مثبته!؟

تصویر
۲۴ پاسخ

من از دو هفته پیش حالت تهوع سرگیجه گاهی پهلو درد تپش قلب زیاد دارم۱۵روز هم تاخیر دارم البته قبلا سابقه تاخیر یکهفته ده روز داشتم ولی این علائم نداشتم روز ششم تاخیر و امروز که۱۵ام تاخیر پریودم هست تست گرفتم منفی شد😔
این سری خیلی امیدوار بودم که مثبت میشه😭

زن عموم چند بار تست زده بود هاله انداخت اومد نشون داد این مثبته یا ن گفتم هاله ک داره ان شاالله ک مثبته گفتم برو ازمایش بده رفت منفی بود با هشت تا بی بی چک هاله دار ب خاطر خودت میگم ک خیالت راحتشه اون بی بی چکی ک گذاشتی خط سی مونده اولش خط تی مونده وسط سی و تی

خرابه انگار مجدد تکرارش کن

اره مثبته

ماشالله ☺️☺️

مبارکه عزیزم چه مارکی زدی؟

بله مثبته .
موعد هم بزن باید پررنگ‌تر بشه

اره عزیزم مبارکه ،علایم چیا داشتی

اگه داروی هرمونی نخوردین و امپول اچ سی جی نزدین انشالله مثبته عزیزم

مبارکهههههه

مبارکه عزیزم. چه علائمی داری

مبارکه ی ازمایش بده🥰

مثبته عزیزم تایپیکای منم ببین ۳ روز به موعدم همینجوری هاله داشت مبارک باشه🥹😍👶

مثبته .تکرار کن چندروز دیگه

مبارکهههههه چ ذوقی کردم انشاالله هر کی بچه میخ.اد گیرش بیاد

ای نازی نازی😍

به سلامتی بغلش کنی

مثبته گلم مبارکه

بله مبارکتت

لازم به تست نیست آزمایش بده مثبته گلم مبارکت باشه

وااای ارههه 😍😍

مبارکه

آره عزیزم مثبته

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته بیست‌وهشتم بارداری