۵ پاسخ

یعنی از اسید معده است که این حالتو دارم

باید به دکترت بگی برات دارو بده خوب میشی

انگار غذا تو مری میمونه

چکار کنم

اسید معدت زیاده

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی