۸ پاسخ

بچه من 13 ماهشه تازه دندون در آورده تا 14 ماه جا داره وگرنه ببر دکتر ببین چی میگ

عزیزم تا ۱۵ ماهگی وقت دارن. دختر منم هنوز دندونی در نیورده

پسر من دقیقا تو یکسالگیش یکی دراورد
نگران نباش

والا دکتر به من گفت تا ۱۳ ماهگی فرصت میدیم اگر در نباورد دارو میدیم و بازم تا ۱۵ ماهگی صبر میکنیم

تا یازده ماهگی شنیدم وقت دارن

تا ۱۳ ماهگی وقت داره

ببر دکتر آزمایش بده شاید یه چیزیش کمه

تا ۱۵ ماهگی

سوال های مرتبط