۵ پاسخ

من آزمایشگاه جوانشیر انجام دادم ۶۰ تومن بود وقتی ۲۵ هقته بودم

دیگه باید بری تهران آزاد ۵۶۵ تومن بود من رفتم

از طرف بهداشت رایگان
اونطوری نمیدونم
تا 28 هفته میتونی بری

از ۲۴تا ۲۸هفته هزینه اش از طرف بهداشت ب ی رایگان در عیر اینصورت ۸۰۰

الان وقتشه باید بری

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد