۷ پاسخ

اره عزیزم الانم 23هفتمه😂

بله . والا سم‌بخوری بهتر قرص اورژانسی تمام هورمون بدن رو می‌ریزه بهم

منم خوردم با کلی دمنوش منتظر پریودم

من حس میکنم جدیدا این قرصا تقلبیه قبلا اثر داشت جدیدا خیلیا جواب نمیگیرن دیگه

اره من همینجا چندنفر دیدم که گفتن حامله شدن

قرص اورژانسی فقط زمانی عمل میکنه ک تخمک ازاد نشده باشه و جلوی تخمک گذاریو میگیره
ولی اگر تخمک قبل قرص ازاد شده باشه هیچچچجچچ تاثیری نخواهد داشت

دوستم خورد ولی بچش دوماه از دخترم بزرگتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی