من قبل سونو باکلم بنفش تست دادم درست درومد سونو هم دادم همون پسرشد، سردخترمم باکلم بنفش تست دادم درست بود
نی نیم پسر بود دوستان🤗
انقد بارداریای الان پر استرسن بااین غربیالگریاشون، آدم میگه جنسیت مهم نیس فقط سالم و سلامت باشه بچم
وقتی بجوشه تقریبااین رنگی اما مایل ب سبز، توعکس این رنگی افتاده، هنوز باادرار قاطی نکرده بودم این رنگی شد اب کلم
دختره
پسره عزیزم
این رنگی پسره
گل پسر🫠
من میگم پسره دلیلشم اینه که حالت دستش مثل بچه من گرفته و به من گفتن پسر 😅
منم میخام عکس بفرستم نمیشه چجوری میفرستین شماها؟
دختر هستش
دختره😍
دختره
دخمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.