به نظرتون نی نی من گل دختره یا گل پسره🙃

تصویر
۱۴ پاسخ

من قبل سونو باکلم بنفش تست دادم درست درومد سونو هم دادم همون پسرشد، سردخترمم باکلم بنفش تست دادم درست بود

نی نیم پسر بود دوستان🤗

انقد بارداریای الان پر استرسن بااین غربیالگریاشون، آدم میگه جنسیت مهم نیس فقط سالم و سلامت باشه بچم

وقتی بجوشه تقریبااین رنگی اما مایل ب سبز، توعکس این رنگی افتاده، هنوز باادرار قاطی نکرده بودم این رنگی شد اب کلم

تصویر

دختره

پسره عزیزم

این رنگی پسره

تصویر

گل پسر🫠

من میگم پسره دلیلشم اینه که حالت دستش مثل بچه من گرفته و به من گفتن پسر 😅

منم میخام عکس بفرستم نمیشه چجوری میفرستین شماها؟

دختر هستش

دختره😍

دختره

دخمله

سوال های مرتبط

مامان محمدصدراوتوراهی مامان محمدصدراوتوراهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان وانیل مامان وانیل هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا سامیار مامان آقا سامیار ۶ ماهگی
مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جان من مامان جان من هفته هفدهم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری