نه به هیچ وجه سر بچه آبه هنوز هوا هم سرده سرما میخوره سرش
در کل هم که این کار به پر شدن موهاش که کمکی نمیکنه پس فایدهای نداره انجام دادنش
منم کوتاه کردم چون خیلی موهاش میریخت زیر گلوش اصلا نمیشد تمیز کرد همش هم نمیشه ببری حموم
ن چرا بزنیم 😐
منم دوماهگی زدم خیلی دیر دراومد موهاش کلا دختر کچلی داشتم تایکسال🤣
خوب کاری کردی .فک کنم از امام صادق حدیث داریم که موی نوزاد رو که در رحم مادر رشد کرده بوده رو بتراشید
وا چرا حسنی کردی بچه رو
نه اصلا زوده هنوز
مبارکش باشه پشیمونی نداره ک مو زودی درمیاد نگران نباش
وای نه خیلی بد میشه🥹من اینکار و انجام نمیدم چون دوس ندارم
من ۴۰روزگی زدم الان قشنگ سبزشدن
بهترین کارکردی منم زدم
من پسرم موهاش کمه فکر نکنم اصلا بزنم گفتم بزنمم بمونه بهار هم بزرگ میشه هم هوا گرم تر میشه ولی خو شوهرم میگه ن اصلا نزنیم چون هیچ کمکی به پر پشتی نمیکنه
ن اصلا چرا بزنیم نزدم من تازه یکم از موهاشوکوتاه کردم ک همشون مرتب باشن کوتاه بلند بودن
نه به هیچ وجه الان سر بچه آبه هنوز هوا هم سرده سرما میخوره سرش
در کل این کار به پر شدن موهاش که کمکی نمیکنه پس فایدهای نداره انجام دادنش
کوتاهی بعد یکسالگی اونم نه تراشیدن
خیلی زود زدی .من هیچوقت نمیزنم
اره من بعد عید میگم بزنم
الهی عزیزم 😍
منم دوماهگی زدم الان ۴ ماهش تموم شده خوب موهاش دراومده.
کلاه سرش کن تا عید درمیاد.
من زدم چون میدونم بزرگ بشه دلم نمیاد اصلا
آخ عزیزم،گناه داره طفلی،منم اصلااینکارونمیکنم.چرازدی حالا؟
نه بابا چرا باید بزنیم
اره من بعد عید میگم بزنم
به منم گفتن بزن ولی فعلا نزدم باز با خودم فکر کردم نکنه کم پشت بشه موهاش
ن چرا بزنیم 😐
وا چ زود😐
ولی الان نمیزنن که بعد یکسالگی میزنن
عیبی نداره منم زدم الان موکرده
آخ عزیزم،گناه داره طفلی،منم اصلااینکارونمیکنم.چرازدی حالا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.