خانم ها بچه هاتون میفرستین مهد یا نه🥺میترسم من

۱۶ پاسخ

میفرستم نمیشه که به خبرای مسخره اینستا اکتفا کرد

آمریکا نه میاد نه غلط اضافه میکنه ایت الکرسی بخونید برای حفاظت از بچه ها وایرانمون

من میفرستم بی خیال هرچی میخواد بشه .خیلیا می گفتن آمریکا میاد نجاتمون میده بزار. بیاد ببینم بعدشم این حرفو میگن

اره چرا نفرستیم کم تعطیل بودن🥴

بله فرستادم

نت وصل شد بازم استرس واخبار ..هوووف

ببخشید مگه چه اتفاقی قرار بیفت

ما کلا مامانا هماهنگ کردیم نمیبریم

این هفته بفرست هفته بعد نفرس

من میفرستم حالا که چیزی نشده آخه

دخترمنم خداروشکر تا سه شنبه تعطیلن مربیشون رفته مشهد ،،،

مگه چه خبره نمیفرستین

منم نمیفرستم جونش مهمتر از سوادشه

موندم منم.

اره بابا من که اون هفته نرفت اینم روش حداقل چیزی بشه کنار همیم

آره می‌فرستیم
چرا بترسی؟

سوال های مرتبط

مامان دوتافندق🌰🌰 مامان دوتافندق🌰🌰 ۶ سالگی