گلم دکتر هرچی بگه بازم امکان اشتباه هست چه برسه به ما که تخصصی نداریم
دختره
حدس میزنم دخملیه
ولی من میگم پسمله 🤭
ببین عین سونو منه
من خودم سونو ان تی خاله و زن داییم رو نگا کردم گفتم پسره ولی در حالی که دکتر احتمال دختر داده بود و تو سونو انومالی گفتن جنسیت پسره
البته واسه ۲ ۳ سال پیشه الان دیگه ۳ سالشونه پسراشون
دکتر احتمال نداد
پسره می خوره
دخملهه
حدسی دختره
دخمل میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.