۱۳ روز تاخیری منفیه🥺💔

تصویر
۴ پاسخ

منم با 14روز تاخیر پریود شدم بی بی منفی بودعلایم داشتم ولی پریود شدم

یک تست دیگه بزن انشالله این منفی کاذب باشه

عزیزم ازچه مارکی استفاده کردین امکان داره بی بی نشون نشده منفی کاذب باشه یه آزمایش بتابدین

تایم اخرین پریودت کی بود؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان آنیل🤍🫀 مامان آنیل🤍🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری