۱۸ پاسخ

عزیزم ازش استفاده کردی؟
چطوره؟

من 4کیلو تمام اتومات گرفتم 16تومن

من فریدولین گرفتم راضیم

منم فریدولین دارم ۳ کیلو
راضیم واقعا

قیمتش چقدره عزیزم؟!

منم همین خریدم اما خیلی وقت پیش یه تومن گرفتم

من دو قلوشو پنج سال پیش خریدم هنوزم دارم استفاده میکنم انقدر که خوبه

من دارم ی بار استفاده کردم گذاشتم انباری . چرکشور میکنه چیه. تا لباسش شویی هست چرا مینی‌واش اخه

عزیزم معذرت میخوام میتونم قیمتشو بپرسم ازت؟!

مینی واش فریدولین خریدم 3 کیلویی

من 10 سال پیش A,E,G خریدم نمیدونم چند کیلویی بود ولی عالی بود
تا 6 ماهگی فقط از مینی واشم استفاده کردم از بعد 6 ماهگی لباسشویی

منم میخام بگیرم قیمتش چنده؟

جسارتا قیمتش رو میگین؟اتوماته؟

من می‌خواستم بخرم ،از دوستان پرسیدم گفتن برای خشک کردن باید لباسارو‌ دربیاری سبدشو بذاری بعد دوباره لباسارو بریزی توش منم حوصلم نگرفت نخریدم

منم ۲ و نیم کیلویی فریدولین خریدم

من خواهرم این مارک داره خیلی راضیه منم میخوام همین مارک رو بخرم

من مامانم یکی برا من خرید یکی برای خودش
من هنوز استفاده نکردم
ولی خودش خیلی راضیه میگه لباسا رو خیلی تمیز می‌شوره

عزیزم‌چندخریدی اتوماته؟

سوال های مرتبط

مامان طاها وآرن🩵🩵💕 مامان طاها وآرن🩵🩵💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد