بهترین زمان برای سونوی وزن؟؟؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

من ۳۱هفته رفتم
۳۵هفته هم رفتم
امروزم‌رفتم ۳۹هفته مبخوام برم دیگه اخری

من الان ۳۱ و ۳ روزم فردا نوبت گرفتم . اکثر مامانا همین جا بهم گفتن برو هرچه زود تر که اگه وزنش پایین بود بتونی جبران کنی

به من ک دکتر گفت 30 هفته برو

من ۳۱ هفته رفتم

۲۸ هفته تا ۳۲ هفته

من دکترم ۳۲ هفته و دو روز گفته برم

۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی