۵ پاسخ

من از دوهفتگی تا همین الان سایز ۲ استفاده میکنم ، وزن تولد بچم هم ۳.۵ بود

وزنی حساب کن.هفته ای 200گرم تا چهار ماهگی اضافه می‌کنه.ولی مثلا اگر روش نوشته تا شش کیلو تو پنج تهش پنج ونیم حساب کن

بستگی به استخون بندی و تپلی بچه داره ،من دو خیلی استفاده کردم ، بچم دو ماه تو ۲ بود ، اما ۳ معمولا از ۶ کیلو تا ۹ کیلو هست

من سایز دو‌فعلا یه بسته ۴۴ تایی استفاده کردم با نصف بسته دوم

۲فقط نیم سانت از یک قدش بزرگ تره... ۳نمیدونم چ شکلیه
اگه ۱رد میندازه ۲رو با احتیاط بخر؛ی بسته بخر زیاد نع

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی