بچها با استرس دندون پزشکی چیکار کنم؟؟

۵ پاسخ

من استرس پولشو دارم وگرن امپولش هیچی

والا من پولش باشه استرسش ب درک

شما خو زایمان کردی دیگه استرست برا یه آمپول دندون پزشکی الکیه

واییییییییییی من تن و بدنم میلرزه فقط بخاطر اون آمپول بی حسی که میزنه؛بعد با اینکه میترسم دوتا دندون رو باهم عصب کشی کردم😐خودتو بیخیال بگیر تا استرست کمترشه

هیچ ، چاره ای نیست ، ب این فک کن ک بدتر زایمان نیست
ی امپولش درد داره ک من دقت کردم بعضی دکترا میزنن دردی حس نمیشه اما بعضیا اشک ادمو در میارن

سوال های مرتبط