من استرس پولشو دارم وگرن امپولش هیچی
والا من پولش باشه استرسش ب درک
شما خو زایمان کردی دیگه استرست برا یه آمپول دندون پزشکی الکیه
واییییییییییی من تن و بدنم میلرزه فقط بخاطر اون آمپول بی حسی که میزنه؛بعد با اینکه میترسم دوتا دندون رو باهم عصب کشی کردم😐خودتو بیخیال بگیر تا استرست کمترشه
هیچ ، چاره ای نیست ، ب این فک کن ک بدتر زایمان نیست
ی امپولش درد داره ک من دقت کردم بعضی دکترا میزنن دردی حس نمیشه اما بعضیا اشک ادمو در میارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.