۶ پاسخ

عزيزم رفتى دكتر؟ختنه پسرت خوب بود؟بيا بهمون خبر بده

ميشه بياى بگى كه خوب بوده عملش يا نه؟ من نگرانم

ببر یک دکتر جراحی عمومی یا ارولوژی ببینه

به نظر منم حتما امروز یه دکتر ببر
چون من که پسر ندارم ببینم چجوریه اما اون عکس دلمو ریش کرد، شاید طبیعی باشه ولی ما خبر نداریم برو دکتر اگه مشکلی بود اوکی کنه اگه نبود خیالتو راحت کنه

خوب عزیزم من الان رفتم نگا کردم واقعا بد ختنه شده
یه سر. یه دکتر دیگه ببر بچه رو

خواهش میکنم عزیزم 😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان خاتون مامان خاتون ۱۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۷ ماهگی
مامان نازدونه♥️ مامان نازدونه♥️ ۹ ماهگی
مامان ❤چهارتا گل❤ مامان ❤چهارتا گل❤ ۸ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی