ببخشیدخانماچه مارک دستگاه تست قندخون خانگی خوبه

۲ پاسخ

AVAN ۴ساله دارمش خیلیم خوبه و راضیم هم باطریه هم شارژی

من کرسنس دارم راضیم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ومحمد مامان فاطمه ومحمد ۲ ماهگی
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی